POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 1.
Postanowienia ogólne
-
1. Niniejsza polityka prywatności oraz polityka cookies (dalej „Polityka”) ma zastosowanie do
danych gromadzonych przez firmę „Ampio Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością”, spółkę z ograniczoną
odpowiedzialnością prawa polskiego, z siedzibą
przy ul. Marii Konopnickiej 2, 72-010 Police, Polska, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY
SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO
REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000639215, REGON: 365517157, NIP:
8513199749 (dalej „Spółka”).
-
2. Niniejsza Polityka ma zastosowanie do witryn internetowych, urządzeń technologii IP,
aplikacji mobilnych, aplikacji konfiguracyjnych, serwerów kontrolowanych przez Spółkę,
na których niniejsza Polityka została umieszczona lub jest wzmiankowana, w tym witryny
internetowej www.ampio.com.pl, forum instalatorów i innych witryn Spółki (dalej „Witryny”
lub „Aplikacje”), danych pozyskiwanych w toku korzystania z Witryn oraz zgłoszeń kierowanych do Spółki w
związku z usługami i produktami Spółki lub Witrynami. Witryny powstały z myślą o przedstawieniu
Państwu szczegółowych informacji na temat Spółki, produktów, usług oferowanych przez Spółkę,
jak również do konfiguracji i zarządzania systemami czy urządzeniami produkowanymi lub dystrybuowanymi
przez Spółkę.
-
3. Korzystając z Witryn lub Aplikacji, dobrowolnie akceptują Państwo postanowienia niniejszej Polityki i
wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Spółkę Państwa danych, w tym danych osobowych
oraz informacji i urządzeniach w celach wskazanych poniżej.
-
4. Niniejsza polityka podlega prawu polskiemu.
§ 2.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej jako RODO), informuję, że:
- 1. Administratorem danych osobowych jest Ampio Sp. z o.o., z siedzibą w Policach przy ul. Marii Konopnickiej 2
-
2. Spółka przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami Ustawy. Mają
Państwo prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych, prawo ich poprawiania i uzupełniania oraz prawo żądania zaprzestania
ich przetwarzania. W tym celu należy skontaktować się ze Spółką: Ampio Sp. z o.o., ul. Marii
Konopnickiej 2, 72-010 Police; lub mailowo za pośrednictwem adresu e-mail:
ampio@ampio.pl
-
3. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak są one niezbędne do
realizacji przez Spółkę usług związanych jej działalnością.
-
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę wyłącznie w zakresie niezbędnym
dla realizacji następujących celów:
- a. marketing produktów lub usług Spółki i przedstawianie ofert,
- b. wysyłka newslettera,
- c. realizacja celów, dla których powstały Witryny,
- d. sprzedaż produktów Spółki lub świadczenie usług przez Spółkę,
- e. obsługa procesu reklamacji oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń,
- f. wsparcia technicznego obsługi urządzeń czy systemów produkowanych lub dystrybuowanych przez Spółkę,
- g. realizacji usług związanych z działaniem urządzeń, systemów czy aplikacji Spółki
-
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
przez okres nie dłuższy niż to jest konieczne do realizacji usług dla których zostały zebrane.
-
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane w bazie danych, w której zastosowano środki
techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, zgodnie z
wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
-
7. Spółka zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, by przetwarzanie Państwa danych
osobowych odbywało się z największym poszanowaniem prywatności oraz z najwyższą
dbałością o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych i zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
-
8. Spółka może przekazać Państwa dane osobowe innym osobom, organom i instytucjom,
które w związku z obowiązującymi przepisami prawa, jak i umowami międzynarodowymi są
upoważnione aby otrzymywać takie informacje, albo gdy przekazanie danych będzie
niezbędne dla wypełniania prawnie usprawiedliwionych działań realizowanych przez Spółkę
lub odbiorców danych.
-
9. Spółka może, na podstawie pisemnej umowy zawartej zgodnie z art. 31 Ustawy o ochronie
danych osobowych, powierzyć przetwarzanie Państwa danych osobowych podmiotom
świadczącym na rzecz Spółki usługi hostingowe oraz usługi związane z obsługą newslettera
w celu wykonania czynności związanych z hostingiem, administracją, utrzymywaniem i
zarządzaniem Witrynami oraz produktami lub usługami Spółki.
§ 3.
Cookies
-
1. Niniejsza Polityka dotycząca cookies Witryn jest skierowana do Państwa jako użytkowników
Witryn i określa rodzaj, zakres, sposoby korzystania z cookies oraz Państwa prawa i
obowiązki.
-
2. Administratorem cookies jest Spółka.
3. Podczas, gdy korzystają Państwo z Witryn automatycznie zbierane są dotyczące Państwa
dane. Do tych danych zalicza się: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu
operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies, system Google Analytics, Facebook
oraz mogą być zapisywane w logach serwera.
-
4. Pliki cookies to pliki zapisywane na dysku Państwa komputera lub innego urządzenia podczas
przeglądania Witryn. Pliki cookie zapamiętują preferencje użytkownika co umożliwia
podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności
wyświetlanych informacji oraz śledzenie preferencji użytkownika. Użytkownik może
zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie
przeglądarce stron www.
-
5. Zgodę na przechowywanie lub uzyskanie dostępu do cookies przez Spółkę na Państwa
urządzeniu użytkownik wyraża za pomocą ustawień przeglądarki zainstalowanej na
urządzeniu użytkownika. Jeśli chcą Państwo usunąć istniejące pliki cookie z urządzenia,
mogą to zrobić to korzystając z opcji przeglądarki.
-
6. W ramach Witryn stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session
cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które
przechowywane są w urządzeniu końcowym do czasu wylogowania, opuszczenia strony
internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki
cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach
plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Spółka korzysta z rodzajów
cookies wymienionych poniżej:
-
a. Niezbędne pliki cookies – pliki mające kluczowe znaczenie, umożliwiające użytkownikom
poruszanie się po Witrynach i korzystanie z ich funkcji, takich jak dostęp do bezpiecznych
obszarów na Witrynach. Bez tych cookies Witryny, z których korzysta użytkownik mogą nie
wyświetlać się poprawnie. Są to pliki cookies zarejestrowanych użytkowników –
niepowtarzalne identyfikatory nadawane każdemu użytkownikowi, używane do ich
rozpoznawania w czasie odwiedzin na Witrynach oraz powrotu do witryn.
-
b. Wydajnościowe cookies – zbierają informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy korzystają z
Witryn, które części Witryn odwiedzają najczęściej, oraz czy otrzymują komunikaty o błędach
z Witryn. Dane zbierane przez te pliki cookies są anonimowe i służą wyłącznie poprawie
funkcjonowania Witryn.
-
c. Funkcjonalne pliki cookies – rejestrujące wybory dokonywane przez użytkowników (takich
jak nazwa użytkownika, język lub region, w którym użytkownicy przebywają). Pliki te mogą
być również wykorzystywane do zapamiętywania zmian, których dokonał użytkownik, np.
zmian rozmiaru i czcionki tekstu i innych części Witryn, które można edytować. Informacje
zebrane przez pliki cookies Spółka może wykorzystywać w celu identyfikacji zachowań
użytkowników i udostępniania treści).
-
d. Pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania
nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Witryn.
-
7. Google Analytics, o którym mowa powyżej to system analityki internetowej dający wgląd w
ruch Witryn stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych.
-
8. Facebook, o którym mowa powyżej to system analityki internetowej dający wgląd w
ruch Witryn stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych.
-
9. Media społecznościowe stron trzecich mogą rejestrować informacje na Państwa temat, na
przykład wówczas, gdy klikają Państwo na przycisk „Dodaj” lub „Lubię to” w odniesieniu do
danego portalu społecznościowego podczas pobytu na naszej stronie. Spółka nie kontroluje
stron podmiotów trzecich ani ich działań. Informacje na temat witryn mediów
społecznościowych mogą Państwo znaleźć na ich stronach. Spółka zaleca zapoznanie się z
warunkami korzystania i polityką prywatności takich witryn przed przystąpieniem do ich
użytkowania.
-
10. Dane podane przez Państwa lub zbierane automatycznie Spółka wykorzystuje w celu:
- a. prawidłowego funkcjonowania, konfiguracji, bezpieczeństwa i niezawodności Witryn,
- b. monitorowania stanu sesji,
- c. dostosowania wyświetlanych informacji do preferencji użytkownika,
- d. analiz, statystyk, badań i audytu wyświetleń Witryn,
- e. realizacja celów, dla których powstały Witryny.